12 December och min älskade systers egen dag;)

 Jag ligger ju lite efter för att d et varit så mycket att stå i här! (ok ja erkänner,,har varit trött som en gnu oxå!)
   I onsdags fyllde min älskade syster faktiskt 29 år! Jag har fått ha henne länge i mitt liv nu! O så lycklig som jag är för detta, även om vi alltid inte håller sams eller tycker lika! Ni ser ju bara hur söt hon va som liten.. En riktig trollunge! Åren gick och nu är vi framme vid idag och vilken vacker kvinna hon är va..;)
Hipp hurraaaaaaaaa för min syster ida(fast det är några dagar försent)
Puss och kram till dej min Syster!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha du är ju för söt systra mi, puss kram å love!

2007-12-15 @ 08:46:51
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0