Lördag 15 dec och Lilllejulsfirande!

I Lördags så var vi hela familjen Johansson, Frennberg, Morén och Hasanov i Lammhult för att fira Lillejul i och med att alla vi är på annat håll och firar jul i år!
   Oscar och jag var där vid 13, då 1 timme försenade (som vanligt jag vet men faktiskt inte bara mitt fel bara så ni vet) Vi mös och fikade med kaffe te o lussebullar som var sååå fantastiskt goda! Ivanka är en underbar bagare och kock dessutom! Se bara..
   Lotta Per Jenny och Magnus dök upp först;) Här har vi Jenny och Magnus! Barnen Frennberg!
Herr Per Frennberg!
Fru Lotta Frennberg!
   Sen dök Stina, Ronnie och vår lilla Sessa Lydia upp! Stina och Ronnie Morén!
Och såklart lilla Lydia Morén vår guddotter;) (som för övrigt har mina glasögon på sej)
   Maten, Julmat såklart!!! serverades vid 15 ungefär! Så fantastiskt gott! Öl och självklart Minttuu intogs oxå!!
Mycket mat och mys, prat och bus under hela kvällen!
......................................................................................

Jaa Ni ser jue kan det vara mysigare än så här??
   Och vilka julkalappar vi fick, JÖSSES!! Ni är ju bara för underbara och snälla Ragnar Ivanka Lotta Per Jenny Magnus Stina och Ronnie, Lydia me! TACKAR OCH BOCKAR BÅDE OSCAR OCH JAG;)
   Annars har det väl inte hänt så mycket,,jag har jobbat väldigt mycket vilket är underbart kul! Har fullt ända tills på Torsdag morgon! Sen vid 14 brassar vi upp till sthlm och tar färjan ti Finland;) Shiiit vad jag längtar! KAAAAAANTLAAAAAX HERE WE COME!!!!!
   Nä nu måste ja fasen hoppa i bingen,,klockan är galet mycket, jag är fullproppad med medicin (pga indianer i passet ni vet) och hela kroppen är upp och ner vänd så sömn är nåt jag verkligen behöver men jag e ju som min Älskade Mamma säger -en groda utan ben..HOPPLÖS på att komma i säng för d är ju på kvällarna o nätterna ja vaknar till och vill grejja o dona med saker och ting! SKÄRPNING MISS JEZZIE!!!!
   Puss och Gonatt till Er alla där ute i mörkret!

"DEN SOM INTE ÄR FÖRVIRRAD
ÄR DÅLIGT INFORMERAD"

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul å se bilder från er mysiga årliga träff :-) Puss syster

2007-12-19 @ 16:24:06
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Vad mysigt ni verkade ha det på er träff! Snart ses vi! Jihoooo! Det var så roligt att pratas vid. Snart får vi kramas på riktigt! Ha det bra gumman, ses snart! Puss och kram

2007-12-19 @ 21:09:58
URL: http://ashtanga.blogg.se
Postat av: JennyPenny

Hahaha, fett snygga bilder på mig(fast jag e ju alltid snygg, men ändå XD)!!
Det var så trevligt den dagen, även om det e ett tag sen...

Puss & kram!!

2008-05-11 @ 16:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0