Onsdag och lillelördag!;)

Åhh idag har jag haft mina tankar i mexico heeeela dan nästan! Ja menar,,kolla in bara...    

 en bild, eller 3 stycken i detta fallet säger mer än ehh..3000 ord måste d ju bli då!! hihihi
Jag har fortfarande inte fattat att vi ska dit på riktigt! Det är ju så lyxigt!! 2 veckor med sol och bad och såklart fantastisk mat! *försvinner bort i tankarna*

   Jaa annars va har smurfen pysslat med idag?? Började jobba vid 13! Var färdig vid 18,40 ungefär! En bra dag faktiskt! Väl hemma så slängde jag i mej lite tjjock korv o makaroner!! Alltid lika gott!!! Nu har jag som vanligt fastnat vid datorn,,men måste nu slita mej för har en massa pyssel jag måste hinna med! 
   Får se om ja drar av ett par rader senare ikväll!!
PUSS O KRAM SÅ LÄNGE!
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ni kommer ha det så bra i Mexico, å fundera ut allt som komma skall :-) Det går inte att klicka på sista badbilden bara så du vet. Puss syster

2007-12-05 @ 21:14:28
URL: http://vitre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0