20 April, Söndag och Fix o don med fordon;)

Vaknade av min Mammas söta röst imorse, o sen var det svårt att somna om o solen gassade ju in i sovrummet me;) Åt frulle o grejja lite sen drog vi till Lammelt för att byta till sommardäck! Tycker det är så jäkla kul bara d att idag fick jag göra d "tråkiga" ni vet putsa fälgar med äckelmedel o sånt,,(vilket e lika bra för då blir det rent) En under bar dag uppe i garaget( känner du igen dej Bruschann;)) Gick på lite upptäcksfärd medans Oscar dona me lite saker, men hittade mest skrot,,jaa förstås årets första citronfjäril o så men hade ju velat hitta lite vitsippor men fanns inget!
   Sen stannade vi en svänga vid Lammelts fina bygdegård, därefter hem! Bytte snabbt om o tog en timmes runda med hojjen! Åkte ut ti Härlöv, vilket är ett sjukt vackert ställe där jag sku kunna tänka mej att ha hus! Sen in i Öjaby mm och där är d ju oxå galet  fina hus! Intog sedan en pizza på Venezia o sen hem för att byta om igen o hämta bilen för att köra en tvätt på!
   Detta har det pysslats med idag,,nu är jag trött så det blir nog en tidig kväll, vilket jag jämt säger men aldrig håller;)

......(vinterdäcken)...........................(sommardäcken).........(klaaaaaart)............

Mmm som sagt det var denna dag! Imorgon skall det bli en lika underbar dag , vädermässigt alltså!
Pussar o kramar i massor

Kommentarer
Postat av: Annso

Vad duktiga ni är som har fejjat hela dagen! Det blev jättefint! Måste också byta till sommardäck snart. Måste bara köpa en ny domkraft, hittar inte min gamla... =) Ha det så bra! Puss och kram

2008-04-20 @ 23:22:50
URL: http://annsos.blogg.se
Postat av: Jenny

Haha tvättolle! Kunde nästan stått vinterhäcken på bilden brevid hahaha :-P Puss

2008-04-20 @ 23:30:07
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Anonym

KKKKKÄÄÄÄÄÄRRRRRLLLLEEEEKKKKKK!!!!!!

2008-04-23 @ 10:20:05
Postat av: Pysse

alltså det var jag innan men mitt namn försvann... hihi pöss

2008-04-24 @ 07:57:37
URL: http://pysseokarim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0