22 Augusti och Fredag!

Idag var jag ledig! För jag skulle ju få besök av min ÄLSKADE Mamma och Ingvar!
Dom kom vid tjaa va kan klockan ha varit..? 13 tror jag!
   Vi drack kaffe (eller inte jag förstås) och åt mitt nybakade bröd o babbla , slökollade lite på OS o så!! Bara mys helt enkelt! Vid 15,30 åkte vi och hälsade på och tog en rundvandring på Oosas jobb! Därefter blev det hemgång, ett litet glas vin och gryta till middag! Så gott o så mysigt hade vi! Därefter blev det film!!
   WALK THE LINE! Åhhh den e ju så galet bra! Nästan så att man måste äga att Reese och Joaquin sjunger bättre än orginalen!! Sen blev det bingen!
   Jag jobbade en svänga på lördagen med ungefär 68546 resors mensvärk! Jag mår skit med detta men så här har jag aaaaldrig mått,,:( Har nog mej själv o skylla,,E ju laktosallergiker o har under fredagen o lördagen lagat och druckit vanligt! KLANTARLSE!
   Men efter jobbet åkte vi ti Maxi o köpte färska räkor(rekor) o kräftor! Det blev förrätten för oss alla 4 ! Oosas köttfärspaj blev huvudrätt!;) Såå gott! Vi åt som hästar alla 4!!
   Sen var det dags för mamma och ingvar att åka hem:(
TACK FÖR UNDERBAR FREDAG O LÖRDAG MAMMA OCH INGVAR! STOOORT TACK FRÅN MEJ O OOSA! Längtar till ni kommer igen och tills vi ses igen! Det har varit sååå mysigt!   
   Herman ger er en stor PUSS me!!!

......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0