9 Augusti Axbo och Lisas Sommarfest;)

Äntligen, som vi väntat var det dax för Marcus och Lisa att ha en sommarfest ute i Hovmantorp! Detta var en lördag, Oosa och jag inklusive ett par goa killar till begav oss vid 16 tiden ner ti stan för att ta bussen ti Hovmantorp, för att där sen bli upphämtade av Axbos snälla Pappa!
   Vi hade en ruskig tur med vädret! Uppehåll och sol!! Underbart! Blåste dock lite kallt men med lite alkohol innanför västen så klarar man allt!! Hhihihi!
   Det blev väl en ca 30 personer! En härlig buffé hade Lisan o Axen fixxat åt oss alla så det började vi med! Sen under kvällens gång var det en tipsrunda, lekar som gav oss många skratt och babbel sång och dans! Allt som en fest ska innehålla! Det var fantastiskt roligt måste vi 2 här säga! TACK SÅ UNDERBART MYCKET! 
   Jag säger bara att det finns inga ord utan det var tvunget att upplevas! Jag ska försöka att säga lite med bildernas hjälp!
PUSS PÅ ER ALLA OCH TACK!
Ska bara tillägga att: Oosa och jag e grymmaste paret alive på att tävla!!,)
Njut av bilderna!

..............................................................................................................................................................................

Det var alla deltagare tror jag;)
Tack än en gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0