Tisdagstema;) Nytt & Gammalt!

Fick en kul grej av min syster som ja tänkte att det måste jag ju prova;)
Det heter Tisdagstema! Och som ni ser är denna gång Nytt & Gammalt!
   Det jag har hittat är ett bord som jag och min sambo fått av sin farmors syster Lisa! Hon har alltså haft detta sedan sin barndom och nästa år så fyller denna FANTASTISKA KVINNA 102 år! Så va ska vi kunna säga..att bordet är ca 100 år gammalt!! Det är rätt häftigt! Det andra bordet är väldigt mycket nyare och det har vi i vardagsrummet;)
Här ser ni:







Titta på denna länk!
Tisdagstema

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Coolt att bli så gammal! Vill jag också bli om jag bara håller mig frisk! =) Kramisar!

2008-08-26 @ 22:39:36
URL: http://annsos.blogg.se/
Postat av: LottaM

Huva, så gammalt och snyggt är det oxå.

Ha de gott!

2008-08-27 @ 08:01:33
URL: http://resagenomlivet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0