12 December..

Jag har verkligen känt Dej i 30 år syster! Helt galet när man tänker efter. Önskar dock att jag kommer ihåg mer från när vi var små!
Lite minnen har jag ju såklart men inte från när du var allra minst! Men du var snäll, gullig och kunde alltid pyssla med något och vara stilla i timtal..ett jäkla temprament, som när stolen flög in i din dörr tillexempel, arg som ett bi, men sen from som ett lamm när du kom upp och sa förlåt..hhhahah!! Så söt! Vi var alltid ute , i alla väder och lekte både i Drågsved och hemma i Öringe! Minns när du lärde dej att cykla! D va roligt!
Genom åren har i kommit varann nära och gjort mycket tillsammans både på gott och ont;)
Jaa jag kan ju hålla på för alltid men då skulle alla läsare tröttna o jag skulle ha kramp i fingrarna!!
Vad jag vill säga är att jag ÄLSKAR dej otroligt mycket och Tack för att du finns i mitt liv, GRATTIS och välkommen till Gammeltackornas klubb;)


Pussar och Kramar min kära!
PS. Återkommer med mer blogg snart, förmodligen i helgen;)

Men Hurra för min syster!!! Med ett skål och fanfar!









Pusssssss

Kommentarer
Postat av: Jenny

Underbart skrivet älskade syster! TACK :-D Du är en fantastisk storasyster och jag älskar dig massor! PS: Shit va tuff jag var på mittenbilden hahaha

2008-12-17 @ 13:02:37
URL: http://vitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0