21 December På BB!

Den 20 December kom lilla "Jack" som ja tror att han skall heta, till världen! 2410g och 47 cm lång( eller kort) Min älskade Hanna och Henke är det som är stolta föräldrar till knyttet!
   Idag eller ikväll fick vi hälsa på honom! Åhhh så söt meeeen så liten! Tror inte jag sett nåt så litet och ändå var jag nästan 1 kilo mindre än denna lilla söta! Heeelt galet!
Ni ska få se lite bilder här! De första är från den 10 December så får ni se denna vackra lilla Mamma innan knyttet kom ut oxå!
Puss och än en gång välkommen till världen lilla vän!
Älskar Dej Hanna!
........................





PUSSAR I MASSOR!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja det var en liten pytte minsann!! Hihi vilken pussmun :-) Mysigt - å grattis till Hanna å Henke!

2008-12-21 @ 22:04:09
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Malin

Nämen oj så söt liten son dom har fått! Är han lite tidig eftersom han va så liten??

Du får hälsa och gratta Hanna så gott =)

Pussar o kramar till min Jessa

2008-12-21 @ 22:32:52
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Harriet Kyolaba

Gud jag har med saknat dig som faaan...Har fullt upp med jobbet men vi måste ses efter Julen...tänker ofta på dig så du vet. Har äntligen hittat Kärleken så jag är i himlen och överlycklig....Snälla låt oss ses snart när du kan Många KRAMAR GODJUL o ett GOTT NYTT ÅR.......Hej SÅN

2008-12-22 @ 13:27:51
URL: http://kyolaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0