Mormors 83-års dag 1November!!

Trot eller ej!!! Jag är tillbaks, det har varit mycket runt omkring i mitt liv o lusten har inte heller funnits men nu så ska jag göra ett ärligt försök för jag saknar det lite och saknar att få läsa era kommentarer!!,)

   Då kör vi! Vi, jag och Oscar åkte upp till Enköping på Fredags eftermiddagen! Allt gick bra och vi var framme vid 23 tror jag! Ett varmt välkomnande och lite prat tills kvällen led mot bingetimmen;)
   Efter frukost och så så tog Oosa o jag bilen ner till stan för att ta en promenad och handla lite! Eftermiddag kom och en efter en droppade in hemma hos Mommo! Bobbo och Paulina, Jenny, Josse, Eddpedd, Tåva Johan, och slutligen Mamma o Ingvar! Vi lagade mat, drack lite vin, babblade om allt, åt mat, busade med dom små liven, skrattade och njöt av en härlig familjekväll och underbar födelsedagsfirande av Mommo!!På kvällen tog vi även en sväng ner till kyrkogården för att njuta av det vackra och hälsa på min lilla Morfar;) Fantastiskt vackert var d kan man säga!
Det var en fantastiskt helg som gick alldeeles för snabbt som vanligt! Men TACK MOMMO och alla NI andra som gjorde denna dag och kväll så mysig! På vägen hem till Växjö fick vi me oss 2 fripassagerare som stannade hela veckan..Fisen och José!! Kul som fasen! Som vanligt så förljer en lååååååång bildserie;)
PUSS PÅ ER ALLA MINA!

...................................................................................................

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina bildeeeer!! ^^

2008-12-02 @ 16:14:57
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Christina

Vad lik sin mamma Jenny är!

Vi ses i helgen!

2008-12-03 @ 11:08:57
URL: http://www.hatvig.com
Postat av: Pysse

du...hmhm....det börjar ta tid igen ;)....

jag kanske ska blogg strejka tills du skriver igen hahaha!

puss på rej å snart ses vi!!

2008-12-05 @ 08:05:35
URL: http://vartlivskarlek.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Åh, ett STOOOORT GRATTIS till mommo! Vad mysigt ni verkar ha haft det! Haha, du är MINST lika kass som jag på att uppdatera bloggen så gnäll inte! flinar glatt



Ha det superbästast! Puss och kram

2008-12-09 @ 17:12:00
URL: http://annsos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0