Fredagen den 22 Feb!

Nu tror Ni att jag kommer med mer Mexico detaljer men det får vänta tills på söndag!!!
   Igår pratade jag me MIN VULGO! Och det var 685416 år sen vi hördes av, mest mitt fel men nu vet du gullet varför;)
Jag är så lycklig för snart kommer han... Fredrik, min FavvoVulgo.. hem till Växjö för att stanna ett par dagar, sen kommer han... hem i Juli för att gifta sej..och sen nästa år kommer han.. hem med sin Rúna för att stanna i Sverige!!!! Eller jaa,,Sverige o Sverige,,Göteborg, så det blir ju inte Växjö men det blir ju närmare iallafall!!!

   Puss på dej min Fredrik!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Oj, vet Oscar att du är kär vid sidan av honom? ;-)

2008-02-22 @ 22:47:18
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Oscar

Nu vet jag! Freddan ligger risigt till!! ;-)

2008-02-23 @ 19:36:40
Postat av: Fredrik Vikingsson;-)

Blessadur! Du skulle BARA veta hälften Osar, hehe;-)

2008-02-29 @ 21:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0