Söndag 6 Jan och mys!!!

Slänger in lite till innan resten av min jul kommer;)
Har haft en så underbar dag idag... Första gången på jag vet inte hur länge som inget har varit planerat, ingen att åka till eller en massa måsten!!
   Heeeela dagen har bestått av pyssel! *Njuter*
De ena grejjerna kan ja inte visa för det är en överraskning till min Lilla Tåvasessa (sorry Bruschann) ,har 2 bokstäver och djur kvar;)Hahhahhah!
Men de andra kan ni få se..

Den andra..

Den tredje...

Och den sista... 

Förstår Ni vilken härlig dag jag har haft?? Målat med några färger ur tub, lite tjockare färger som jag aldrig i mitt liv har gjort!! Riktigt skoj var det! Jag e ju en sån där blyertsritare ni vet;) Sen såklart har ja ritat med kol oxå,,det älskar jag!
   Jaha nää nu stundar en dusch och sen i bingen för att titta på SPINDELMANNEN 3!!! yyyyyyyeeeesss!!!!
PUSS OCH GONATT!!!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh va fint du gjort Jessyyyyykkkkkaaaa hahaha... :-P Men vet du, kan du inte fota dem på en handled så man får se dem "live"? Puss love you!

2008-01-06 @ 21:25:22
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Vilka fina du gjort! Det sista liknar det vackra jag fick av dig! Du är så duktig du! Kram till min pysselgumma

2008-01-06 @ 22:08:40
URL: http://ashtanga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0