4-6 Juli GÖTET!!

Denna helg har spenderats i Göteborg! Jag tog tåget ner på fredamorgon! Var framme vid 13 ca! Gick runt i 5:an huset i alla affärer, skulle nog gå vilse o försvinna nånstans annars om jag tog några längre turer! O en liten förvirrrad Stockholmare bland stora stygga(snygga) göteborgare vet man aldrig hur det skulle gå;) Hhahhaha!!
   Hittade en klänning till bröllopet som skall stånda på lördag!! Lite smink o lite småplock som vi tjejjer tycker om ni vet!
Strax efter 16 kom Oosa och mötte mej! Vi tog oss hem till Martin där vi skulle bo i helgen! 
   Efter varmt välkomnande och en god drink i värmen så knallade vi ner till stan!
Gick på ett ställe som hette Lounge där vi mötte upp Martins kompis Niklas! Där åt vi god gratis mat och drack en massa gott ett par timmar! Hur skönt ställe som helst! Ruskigt kul hade vi!! Sen bar det av i sega och lite vingliga steg mot Ullevi! Martin och Niklas ville gå på Bruce Springsteen så vi sku kolla om d fanns nåra hyfsat billiga biljetter att få tag i men d fanns d inte!
   Då tog vi våra runda fötter o styrde mot Ruby! O kan man bli gladare när man sätter sin fot på stället o dom spelar Dirty Dancing låtar, Creedence mm??;) Vi var ute högst upp på taket! Lite trångt men va fasen finns det hjärterum finns det stjärterum!;)
Vi skrattade , babbla o drack o hade så sjukt kul!!! Ni skall sen få se när ja sätter in bilderna vilken kändis jag blev fottad me;)
   Som sagt en underbart kul kväll!!!
Lördag efter en jobbig natt med huvudvärk drog Oosa o ja ner på stan i o med att Martin skulle iväg på svensexa hela dan! Vi började med att köpa ett par skor, sandaler ti mej( jaa på barnavdelningen på Team Sportia) för mina klackdojjer hade satt sina spår efter gårdagen ka ja säga!
   Sen började vi vid Järntorget, Gamla Haga! Mysit som 17! Åt glass, strosa o glutta! Gick förbi en staty på Raol Wallenberg och fick där en liten historielektion vem han var o vad han hade gjort för gott, i o med att jag förmodligen sov eller iallafall var tillfälligt frånvarande på historielektionerna o inte visste d! *skäms*! Men nu vet jag iallafall!
   Sen slank en kall goo öl ner i magen innan promenaden fortsatte! Vi gick hur länge sm helst , tittade i affärer o hade mysit! Käkade på en Grekisk restaurang!! Såå gott var det! Sen bar det av hem! Tog en dusch o fixxade lite och sen gav vi oss av prommenerandes till LISEBERG! Hade riktigt kul,,lite synd om Oscar bara i o med att jag inte vågar åka allt men d gjorde inget sa han iallafall;)) Vid 12 då d stängde så knallade vi hem igen!!
   Söndagen sovdes det ganska länge, sen gjorde Martin världens BRUNCH till oss innan vi begav oss hem ti Växjö!
TACK MARTIN för din gästfrihet och underbara sällskap! Har varit såå kul och underbart! Länge sen ja hade så kul faktiskt!
Pussar i massor ti dej!

................................................nu kommer en idolbild;)......Jag och Stefan Rehn, Djurgårdare i botten, nu dock Blåvitare!!;)

.............................................

Japp!! Thats all for today! Och Tack igen Martin! Puss o love ti mina nära o kära!!

Kommentarer
Postat av: A Damberg

Det finns idolbilder och så finns det IDOLBILDER!!!

Rehn, vilken kung!

2008-07-08 @ 09:32:15
Postat av: Ann-Sofie

Vad mysigt ni verkar ha haft det, synd att jag inte hade möjlighet att komma och möta upp! Åkte ni Paddan båten också eller? =) Den är rätt mysig! =) Kramisar till dig

2008-07-08 @ 11:37:01
URL: http://annsos.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh äntligen brusch! SOM JAG HAR VÄNTAT! Kul att se eran mini-semester! Puss

2008-07-08 @ 18:24:48
URL: http://vitre.blogg.se/
Postat av: Anna P

Vad härligt kul du/ni haft! Du är sååå supersöt i lockar!! puss puss

2008-07-08 @ 22:47:48
URL: http://xander.blogg.se/
Postat av: Pysse

blogga lite oftare vetja!!!!!

'blääääää

pösssssssss

2008-07-11 @ 21:39:16
URL: http://http//blä.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0