Midsommar På Fällorna!!

Midsommar, Fredag vid klockan 12,30 begav vi, jag , Oscar, Lisan och Axbo, oss ut till Hollstorp Fällorna, till Mathias och Chrille! Varmt välkomnande av alla! Det var lite mys o skoj ute på gårdenmed dricka, mingel, självklart en fantastisk välkomstdrink me!! 
Det blev dukning och sedan lunch bestående av sill och potäter (för min del köttbullar) Dricka, Snaps( blääää) och sång!! Härligt som bara den i ömsom sol, ömsom regn;)
   Därefter drog Lekmästaren Oscar igång med sina lagtävlingar!! Hahhahah jaa det var riktigt kul! Fick sej mååånga gooa skratt vill jag lova, kan ni ju förstå i och med att vi efter lunch och snapsar började med Irländsk Fotbollsjulafton! 
Det gick,,ehh snurrigt och väldigt vingligt till kan jag säga;) Ja det var allt möjligt, Blindleken, Svepartävling,kasta bollar och avslutning på lekarna Musiktävlingen! Jag säger bara,,,HEJJA NICK BORGENS;) hHAHAAH! En midsommarstång vacker som få, gjordes och restes oxå men användes dock aldrig för regnet gav inte med sej;)
   Jaaa, kvällen bestod av mer gott i magen, grillning av kött, sallad och Potatisgratäng!! Sååå galet gott! Lite mer dricka, oojuste, jag höll ju fullkomligt på att glömma de fantastiska jordgubbarna med glass och grädde;) 
   Denna underbara dag och kväll avslutades med poker! Oscar håvade hem hela potten! Vi , de sista vikingarna kom väl i säng vid 03,30 tror jag! Det var iallafall ljust ute;)
 TACK ALLA NI FÖR DENNA UNDERBARA MIDSOMMAR! Vilket Team vi var allihop!
Puss puss

...............................................................................................................
  

Kommentarer
Postat av: Jenny

Mysigt ni hade minsann :-) Puss på er

2008-06-23 @ 16:35:30
URL: http://vitre.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Åh, vilken härlig midsommarhelg ni har haft! Massa fina bilder. Mmmmmm, jordgubbar! dreglar



Kollade häromdagen och jag har semester vecka 31-33 så det blir väl nån gång i slutet av v 31 som jag åker hem. När var det ni skulle åka? Hoppas att vi är hemma samtidigt, åtminstone några dagar! Pussar

2008-06-23 @ 22:03:50
URL: http://annsos.blogg.se/
Postat av: JennyPenny

åååhh gud va mycke jordgubbar!! jag blev helt stilla när jag såg bilden, det såg sååå delicious ut!



Kram!!! ♥

2008-06-24 @ 11:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0