16 Fortfarande och lite fler minnen!;9

Mmmm jag vet att jag är galen men kan inte låta bli;)

........................................................................!!!

Hhihihi!! Så kul!! Hittade alla mina gamla bilder, dom har varit försvunna!!
   Håller på med att laga mat,,ja vet att klockan är mycket men så är det i denna familj,,lite bakis och så idag me efter en underbar kväll hos min gullefis Emmy igår kväll så då tar allt lite längre verkar det soM och efter melodifestival(svenska folket kan INTE rösta) och tjejkackel blev det GREJS förstås!
På menyn idag står Tjocka revbensspjäll i ugn med potatismos och sallad framför tv:n som kommer att visa SOLSTORM;)
 Nu får det väl räcka för ikväll! Har massor med mer på lager men man får ta det lite pö om pö;)

Pusssssss!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä nu ljuuuger du syrran! Tror knappast du minns bilden på dig å Bobbo när du har napp i munnen... :-P Kul att se, puss på dig bild-token!

2008-03-16 @ 22:35:42
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Men älskade lilla gammelmormor! Du har verkligen rockat i gungstolen nu, med alla minnen från förr! =) Så kul med alla gamla bilder! Det var tider det! Hihih! Puss puss

2008-03-16 @ 23:05:24
URL: http://ashtanga.blogg.se
Postat av: Faster Kitty

Måste säga att damerna är sötare nu än på bilderna.
Gäller speciellt de två damerna Jessan och Lallaluoluo , vad gjorde ni egentligen på den tiden va va va?

2008-03-18 @ 11:23:46
Postat av: Pappilallo

Hmm saknar bilder på din bästa pappa... hmm ok då är väl han gammal å bortglömd då da .. bara för att du har blivit stor å inte behöver honom nu då förståss.. Puss å Kram mitt stora lilla barn.

2008-03-18 @ 18:58:32
Postat av: Jeanette

Åhhhh, vilka roliga bilder att titta på! Puss på dig!

2008-04-05 @ 21:46:10
URL: http://chanatt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0