Äntligen Fredag och 28 Mars!

Ojj Ojjj,,har nog inte varit så här fasligt trött på evigheter tror jag! Sitter nu på jobbet, började halv 10 idag och det är ju sanslöst tidigt för min del,,gå upp kl 08(okristligt nästan).
   Har haft ett par tunga, långa dagar ock kvällar, från 12- 23 nu, men roligt! Hade igår kväll Tussan och hennes gäng hemma på manikyr! Så trevligt med massa god paj och vaniljsås, babbel och så! TACK TUSS OCH TJEJJER FÖR ATT NI HJÄLPER MEJ;) Oerhört tacksam ska Ni veta!
Även hemskt kul om vi gör detta till en tradition;)
Jobbar fram till 14 på Blomster och sen har jag min första Pedikyrkund i min tjusiga pedikyrstol! Ska bli spännande men är lite nervös me;)
    Det är iallafall en underbar dag ida! Solen skiner!!! Hoppas att Ni alla får en härlig dag och en mycket trevlig helg! Jag ska skärpa mej i ihlegn o ta mej tid att blogga lite mer, har ju gjort en del sen sist;)
   Jösses,,jag har ju inte gjort klart Mexico heller kom ja på nu*skäms otroligt* JAJA,, ni är väl vana att jag har en snigel i rumpan så;)

PUSSAR I MASSOR

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas det gick bra idag syster! Vore skoj att få se lite bilder från din salong oxå :-) Puss

2008-03-28 @ 16:22:47
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Sara´n

Hallå Sfötnos! Tack själv, det är alltid lika härligt och umgås med dig Jessan!!!!
Ps...behöver jag nämna att jag "kladdade" ut två naglar till sen....jag gick och la mig med ett leende "fan" på läpparna! Thoflöjt! Kramar Sara

2008-03-28 @ 17:32:24
URL: http://sarans.blogg.se
Postat av: Annso

Härligt att höra att det går bra med the firm! Låter som om du har några tunga dagar nu men hoppas att du får lite mer "normal-långa" dagar snart! Du får ju inte jobba ihjäl dig gumman! Vem ska då komma till Uddevalla och hälsa på???? Har du bokat biljetten? Puss och kram

2008-03-28 @ 19:30:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0