Fortfarande 5 Mars!!

Klockan 08 imorse strålade solen så här ute på Hovshaga! Vid 09 begav jag mej till Åseda för att träffa min revisor för bokslut! Allt såg sååå bra ut!! GO JESSAN ...GO JESSAN!!!;)
   Vid 12 kom jag hem,,slängde i mej lite mat och åkte sen ut till Kronobergs Slottsruin! Och så här.. mysigt... och vårigt...var det... härute! Njöt..för fulla muggar... liksom dessa 2 turturänder gjorde;) Visst är det fint! Snart kanske det blir så varmt att vi kan ta oss dit för att äta deras fantastiskt goa våfflor, vilket dock känns långt bort just nu, för jag var precis ute , "för att titta på stjärnorna", när jag ser att va fasen det är ju vitt på altanen,,Tack för att du spräckte mina drömmar du däruppe,,gubbjävel!;) (förlåt mina svärord) Hhahhah!!!!  Sen brassade jag iväg till jobbet, blomsteraffärn idag! Där roade jag mej  med lite... av detta.. som jag.. älskar...blommor... såklart.. Jag e ju så lycklig som får vara bland blommor hela dagarna!
   NÄ... nu ska jag gå o lägga mej efter att jag har pratat färdigt me min Lillfis! Vi sitter och pratar om droger..hur mycket sånt det finns i Tyresö,,,till och med dom man minst anar...SJUKT TRÅKIT OCH ÄCKLIGT!

PUSS OCH GONATT IGEN ALLA MINA!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Längtar till Växjö när jag ser bilderna på Kronobergs slottsruin... Puss på dig bruschann

2008-03-06 @ 09:04:07
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Ann-Sofie

Åh, vad mysigt det verkar! Dit går vi och äter våfflor nästa gång jag kommer, va? =) Puss puss

2008-03-06 @ 18:54:20
URL: http://ashtanga.blogg.se
Postat av: Carro

Å så fint i Kronobergs slottsruin, ligger så nära men jag är aldrig där.. får nog ta en sväng en dag. vi kunde ta en fika där kanske! Jag minns att det går att köpa goda våfflor där:). puss o kram

2008-03-07 @ 12:20:02
Postat av: fisen!

Ja vill ner nuuuuuuuuuuuuuuuu

2008-03-07 @ 15:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0