Internationella Kvinnodagen och lördag 8 Mars!!

Först och främst, så vil jag skänka min Mamma, Mormor, Syster Jenny, Syster Josse, Tåva, Liv, "Syster Lotta", "Syster Stina", Ivanka, Mamma Ann-Marie, Lilla Jenny och Lydia, självklart mina nära och kära Goa Vänninor( oj så vuxet det lät) ett par...  söta..  underbara... blommor på Vår Dag;) Puss till Er alla!!!

   Imorse ringde Oscars klocka vid 8, fotbollsmatch! Jaha ja gick upp och åt frukost o sen var det ju lögn i helsike att somna om,,la mej i bingen igen, läste i 2 timmar sen var det tråkit! Tog mej en dusch och sen var det pyssel på hög nivå!! Jag gjorde 2 collage med massor med foton! Sååå roligt! Sen var klockan helt plötsligt 13 och Oosa kom hem! Vi tog oss en promenad  ut mot  Ryttartorpet! Och som vanligt så är  kameran framme  med högsta  beredskap  som alltid  för man vet  aldrig vad man  kan se  eller så  på vägarna
   Väl hemma så åkte vi och handlade det som behövdes till maten! Idag skall det bli  mmm vad tror ni?  Just precis,,Porterstek med potatis;) Medans köttet kokade nu så tog jag mej ett bullbak.. Och det blev fantastiskt goda  Just d..Vaniljbullar!!  Ska skicka ett par till Er mina älskade Trollbäcksraggare till Systrar!! HHAhahhaha!! Nää,,kommer strax,,potatisen kallar....!  Jag tror jag avslutar här och så får Ni se slutresultatet sen när jag är mätt och god! Det blir bra va!!,)

PUSS OCH KRAM SÅ LÄNGE!!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

NÄR KOMMEEEEEEEEEER BULLARNA EGENTLIGEN? ;-) Puss

2008-03-08 @ 21:50:39
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Annso

Åh, vad många fina vårbilder du tog på promenaden. Min lilla pysselfia! =) Kram på dej!

2008-03-09 @ 12:51:01
URL: http://ashtanga.blogg.se
Postat av: Lotta

Tack för blommorna, vad gulligt att du tänker på mig(oss, Jenny också).Vilken heldag med roliga saker: läsning, pyssel, promenad och bullbak toppat med Melodifestivalmys. Fattas bara att du stickade några varv framför TV:n också!(OBS!Jag är inte ironisk)Sköt om dig!

2008-03-10 @ 09:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0