Våååååååår;) 4 Mars 2008!

Både igår (måndag) och idag har det varit fantastiskt väder!! Man bara spritter i hela kroppen, blir ju toosig;) Hhihihi!!  Lökarna visar sig i min rabatt.. Blå himmel på Slottsbrovägen 64... Krokusen dyker upp med sin underbara färg... Syrénerna börjar knoppas... Och Snödropparna blommar för fullt;)
   Finns det annat att säga än JIIIIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! Jaaa jag vet, det kommer att komma ett bakslag men man kan väl få njuta fram tills dess i allafall;)
Puss på Er mina nära och Kära!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh, vilka härliga vårbilder! Och ja, stugan lät jättemysig men den var ju för liten, måste ha en tvåa minst! =) Hihih! Ha det bra gumman! Puss och kram

2008-03-05 @ 18:00:27
URL: http://ashtanga.blogg.se
Postat av: Lejoninnan

Hej! Nu har jag kikat in på din sida :) Jag ser att våren har kommit till er, fy va´ fusk!! Hos oss har vi 20cm snö och 5 minus grader. Brr...

2008-03-05 @ 20:02:32
URL: http://www.bloggen.fi/Lejoninnan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0