Förra veckan och tisdag tror jag;)

Denna eftermiddag när jag kommer hem från jobbet så har jag fått ett BREV! Ett riktigt handskrivet brev och jag blev sååååå lycklig!! Det händer inte så ofta nu för tiden att man får! Älskar ju själv att skriva i o med att jag inte e så snabb på tangentbordet, o sen så är det personligt och kul;)

Brevet kom från ingen mindre än Min lilla Gullunge, Oscars systerdotter Jenny! Har inte än svarat på det men det kommer ,,imon hinner jag nog med det gummsan!!!

Jag började tänka på hur liten hon var första gången jag träffade henne och hela familjen Frennberg förstås! 3år tror jag på det bestämdastes!;) Har ju tyvärr inte så många bilder på datorn från det att hon är liten men,,, hittade en del..Jösses vad åren går snabbt!

..............................

Hhihihi! Puss på dej Lillunge! (Som egentligen blivit stor) Och även Pussar och Karamar till Lotta Per O Magnus med!


Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Gissa vem som blir rörd??? MOI!! Gud att jag har haft så kort hår(bara så alla vet, jag har mycket längre och snyggare hår nu ;) )!!
Hoppas jag får svar på brevet så snart som möjligt....HAHA jag skrev så konstiga saker!! "Jag har lärt mig att spela Empty Room med bakrundsmusik eller vad det heter, coolt va?"....hehe....man e ju lite stollig ju, eller hur?? Joo, man kan vara det i 12 års ålder, joo!

awww, Jessan, jag blir så glad att du tänker på mig(även om jag har halvtjatat om det, men ändåå)!!

2008-05-11 @ 17:32:46
Postat av: Lotta

Tweenie gåing on fjortis!! (Men fortfarande mamsig emellanåt.....som tur är!!)

2008-05-11 @ 19:25:55
Postat av: JennyPenny

Mamma, jag HATAR fjortisar!!! Bara för att jag tycker om smink och såna där skönhetsprylar så betyder det inte att jag är fjortis...!!

2008-05-15 @ 21:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0