Fredag 23 Maj Stockholm och Eddies 2 Års dag!!

Klockan 08 tog jag den underbara trippen med bussen(6 ½ tim) upp ti Sthlm! SUCK!!!!! Men men, det är det billigaste alternativet! Pysse, Lilla Liv och Iza, Min Kära Syster Och Mosters Sessa Tåva kom och mötte upp mej i Centralen! Vi knallade till ett fik, babblade och hade ett par mysiga timmar!! Tack Pytten och Lilla Liv som jag äntligen fått hålla i, luktat på och skrattat med;)PUSSAR O KRAMAR TI ER I 5684+968!!!
   Vi systrar o Tåva fortsatte på stan med lite shopping! Ni kommer inte att tro mej...JAG KÖPTE SKOR PÅ VUXENAVDELNINGEN!! HHHAHAHAHAH!!! Sen blev det en sommarjacka me! Därefter hem ti Bruschann där vi allihop beställde Thaimat, tog en öl o hade en underbar kväll av babbel o mys!!! TACK MIN ÄLSKADE SYSTER!!

.....................

Shit bloggen är så sjuuuuukt seg att Det tar ju 35385 timmar att få upp en bild och ni som känner mej rätt vet att jag har  69645 många bilder!! Jag fortsätter imon istället!! TACK för dessa fina bilder Pytten min!!!

GODNATT MINA VÄNNER OCH KÄRA FAMILJ!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack själv systra mi, ser fram emot nästa blogg (så låt det gå snabbt nu ;-) Puss

2008-05-29 @ 06:30:07
URL: http://vitre.blogg.se
Postat av: Pysse

JESSICA LIMBERG!!!!!!!
Plocka omedelbart bort den fruktansvärda bilden på mig!!!!!!
*morrrrrrrr*
Pöss

2008-05-29 @ 09:38:16
URL: http://pysseokarim.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0