Min helg i stockholm..080425

Åkte upp till Sthlm för att överraska Min Lilla Syster och Ögonsten;)
Hade sååå mysigt! Ppå fredagkvällen var jag faktiskt ute i stan med Bark och Sjövik på LA HABANA!! Ahh så härligt ställe! Å vilka drinkar vi drack o vilken musik! Precis som på Mambo Cafe i Mexico!! Tack för denna kväll grabbar jag hade ruskigt kul;)

   Sen har det bara varit mys hemma med lillprinsen o pappa o Fisen! Micke kom oxå förbi en svänga! Härlig helg! Synd att inte min andra Bruschhaa va hemma eller min Mamma!! Snart får du komma hit Mamma o Ingvar! Mmen  men d blir fler gånger!

.................................................................. denna mästerbild tagen av Fisen som bara klickade runt utan att knappt hålla i kameran!! Visst blev den cool Jorre!!!

Japp det var denna helg d!!
puss o kram o älskar min familj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0