Söndag 11 Maj igen och MORS DAG!

Jag tror jag får skämmas ihjäl!! Det är Mors Dag idag och det är FÖRSTA gången i mitt liv som jag glömt bort detta! Har alltid pysslat och donat till min ÄLSKADE och bästa Mamma! Förlåt för att du har ett så förvirrat barn Mamma!
Men jag ska försöka gottgöra dej!

   Igår morse var jag ute och gick en promenad, ner till Ryttartorpet och runt! Såå underbart som vanligt! Sjukt varmt me! Första dagen som jag går i shorts och bikini!! Sommarvärme så det visslade i taket!

...............


   Jag tänkte såå mycket på dej Mamma under denna promenad och saknade dej så otroligt mycket, och tror du vet var och under vilken tid när jag visar dej bilderna nu!

......... Du vet va!! hihihi!! Herregud kommer du ihåg när man hade varit borta vid bussgaraget och klängt o slitit och rivit i dessa syrénbuskar!! Kunde inte ens få plats med det i famnen utan hälften satt på pakethållarn på cykeln!! Och som det doftade i huset!! hihihi!!
Sen brukade vi alltid gå och lukta så mycket på häggen kommer du ihåg!! Åhh ja saknar dej så!

   Jag säger  iallafall GRATTIS PÅ DIN DAG VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!! ÄLSKAR DEJ!!

Kommentarer
Postat av: JennyPenny

Åååhh vilka fina blommor, e dom där vita såna som luktar....underbart? XD
Det e sjukt varmt här uppe i sthlm också!!!

2008-05-11 @ 16:34:01
Postat av: Mamma Ann-Marie

Å, vilka fina bilder Du har tagit igen. Vill också säga att Mors dag är inte förrän sista söndagen i maj, i år den 25:e, så Du hinner fira Din mamma.

2008-05-11 @ 17:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0