18 April Lammeltsdag!

Åkte iväg tidigt denna morgon för Oosa skulle ha träning! Det var ett underbart väder, som vi haft i hur många veckors tid som helst nu (räknat fram till idag, som vi förövrigt haft 23 grader, så bikini o shorts har varit på;))
   Iallafall så körde Oosa igång och jag tog mej en tripp till mina små vitsippeställen och plockade en bukett till Ivanka! Sen åkte jag hem till henne, hon var i fula städartag så jag tog med mej kameran och gick loss på natur och blommor nere vid sjön! Underbart vackert!
   Vid halv 12 så hämtade jag Oosa, åkte hem till Ivanka igen för att fika! Bullar och godsaker, och härligt sällskap med en massa prat! Sen var det dags för oss att ta oss upp till garaget för att byta ti sommardäcken + en tvättning!
En underbar och arbetssam dag i Lammelt!

                                                                       

Pussar och Kramar från ett underbart Vår- Småland!


Kommentarer
Postat av: Lejoninnan

Jävlar vilken snygg bil ni har!!!

2009-05-04 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0