29 April Onsdag!

Vilket väder vi har idag , eller ja har haft väldigt länge nu!! Fantastiskt! Jag sprudlar, blommor växer o allt e bara underbart!!
   Har idag suttit en liiten stund i solen, sen åkte jag och storhandlade mat! Nu ska jag fortsätta att vara hemmafru och dona lite! Men först ska jag bara visa Er ett par härliga bilder jag tagit här runt omkring idag!
PUSSAR I MASSOR TILL ER FRÅN HÄRLIGA SMÅLAND!











Ser ni va min syrén bara vnakar fram! Snart får man känna den underbara doften! Den som Du Mamma så väl känner igen med dina bamsebukettkånkande barn brukade plocka ti dej;) Hhihihihi

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Åh vilka härligt fina bilder du tagit! :) Ska ni koma ti Kantlax na i såmar?

2009-04-29 @ 18:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0