Forts 28 Mars!!

Som sagt fick ju besök av Josse o Mischa och jag var så besviken att inte Eddie fick följa med för jag hade tjatat så, men sen när dom kommer fram på fredagskvällen så sitter Mosters Lilla Kotte i bilen!!!! Såååååå lycklig!
   Det var en underbar helg!! Visade en liten del av Växjö för Mischa, vi var på Leos Lekland, Vattentornet, spelade Buzz hela nätterna, åt god mat,och njöt! På söndagen åkte vi allihop och tittade på Oosas match mot Hovshaga i Lammelt! Oosa var väl inspanad av Eddie! " - Mobbo Osca e dutti " sa han;)
  Bilderna från matchen kommer senare ikväll eller imon,,börjar med dessa!!
TACK FISEN ,MISCHA O MOSTERS PRINS! ÄLSKAR ATT HA ER HÄR!! KOM SNART IGEN SÅ VI FÅR LEKA!
PUSS O ÄLSKAR!

   Eddie och kusin Härmlan som Edd säger!!!                                                              
pUSS pUSSS

Kommentarer
Postat av: Jenny - Fröken Jakobs

Herrejösses va han är vacker vår syson! Å stor börjar han bli med!! Haha Josefine ser ut som galenhås Karin Mannerstål på bilden där hon hänger i luften i Ekotemplet hahaha... Puss

2009-04-04 @ 00:05:36
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej min vän!

Både jag och bebis i magen mår bra.

Vi kommer och hälsar på i Växjö två veckor efter påsk. Hoppas ni är hemma då!

puss o kram

2009-04-04 @ 08:37:12
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0