Påskfirande och långväga besök! 10 - 12 April!

På Långfredagen kom min Mamma, Ingvar och Mommo, Jenny, Johan och Tåva på besök! Helt underbart!!! Så glad att Mommo orkade åka med oxå!
Det var sååå länge sen! På fredagskvällen så grillade vi allihop här hemma! Gott som 17! Vi prata o mös och lekte!
Mommo sov här hos oss, så när restrerande hade åkt hem så satte vi oss till rätta i soffan och tittade på CINDERELLAMAN! 
   På lördagen så jobbade jag en sväng och sen möttes vi upp på stan hela familjen och strosade lite!!
Sen var det dax att förbereda maten! Oosa o jag dona o grejja! Man får lite panik för man är rädd att det inte ska bli bra, men jag tror attt d blev rätt ok iallafall! Man lär så länge man lever!
   Vi åt o babbla och skrattade byxorna av oss åt vår lilla Prinsessa!! Alltså denna lilla själ kan roa kungligt alltså! Så söt att man vill ju bara äta upp henne!
På kvällskvisten efter kaffe o så så sjöng vi lite Singstar ja , Bruschann o Tåva;) HHIHIHIH!!
   På söndagen var det dags för alla att åka hem! ;(
Alltid lika jobbigt när man bli lämnad..!
Kom snart tillbaka allihopa! Har varit sååå underbart!
Tåva... Moste Jessa o Mommo Osca kommer nog snart upp o leker med dej;)
Puss och Tack allihopa!!! Älskar Er!

                                                            Titta och njut allihop;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hihi va roligt att se dina bilder på allihop! Tack själva!! Puss på er

2009-04-20 @ 22:13:16
URL: http://vitre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0