18 Juli - SONISPHERE!

Japp,,på,lördagsmorgonen möttes vi uppi Lammhult, jag, Oosa, Mattias, Lena (Storswäääliiisarna ) och Jocke! Hälsade på Mattias Mormor först, och sen begav vi oss!
Körde fel men kom till slut rätt! Väl parkerad så ut me all packning..Helsike va packning vi hade! Och 2 km till campingen. Men som tur var gick det bussar från parkering till området! Lättade och glada i hågen, men som försvann ganska bra när vi kom fram och såg kön in till campingen! DRAAAAAAAAA MEJ BAAAKLÄNGES!! Nästan 2 o en halv timme stod vi i kön! Men men det gick rätt bra ändå! Väl inne och hittat plats för det tjuuusiga stora tältet vi hade så åkte lite lugnande dricka fram;) HHIHIHIHI!
   Jaa det var ju en underbar dag o kväll o natt om än tungt att stå så länge (för en som har hälsporre)
Metallica har jag aldrig sett men det var tamejfasiken nåt av det bästa och grymmaste jag sett!! WOOOOOW!!!
Kom väl isäng nångång  runt 03. För att kl 06 bli väckt av att lastbil tömmer bajjamajjorna!! Muuums! Lagom pigg o lagom hårt så var det svårt att somna om! Det blev dax för frukost och min bestor av en feeeet kebabtallrik, de andras blev hamburgare!! Hahahhah! Sen tog Oosa o jag bussen till parkeringen för där gjorde dom gratis alkotest! Jag fick köra hem;) Men men,allt detta ,det var värt det och det underbara sällskapet vi hade gjorde ju allt verkligen!!
TACK UNDERBARA NI FÖR DETTA DYGN!!! PUSSAR I MILJONER!

                                                                 

Kommer nog lite mer bilder till Er sen som ja ska få av Lenagrovdan;)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe bildtoka :-) Å jösses va du å Lena hånglas hahaha... Puss på er!

2009-08-08 @ 19:24:42
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0