...

Hihihih jaaa mina goa, visst är dom helt bedårande allihop så det är svårt att välja men Bosse som vi gillar namnet skarpt på som du Stina är fabberiten (som Charlie säger)!!
Mamma Annette, tycker du åsså ska han en liten tuss!;)

   Han är så fantastiskt go, och ett riktigt matvrak!

Det ska bli mycket spännande min syster att få se hur han kommer att bli..dom har ju en egen personlighet alla, såklart så är vi me och formar oxå men,,det ska bli så underbart kul med detta lilla liv och villkorslösa kärlek i huset igen! Åhh längtar så jag håller på att bli tokig!

Puss på Er



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så jätte mycket för det fina kortet =)

2009-08-10 @ 21:09:22
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Bosse och hans morsa

Vad händer?Det är ju jag som är Bosse! Tänker ni adoptera mig,va,va,va? No fatting..., men visst är Bosse ett namn värd en aristokrat, eller aristocat i det här fallet...Gud, vilka underbara kattungar jag förstår att ni, precis som vi vill ha dem allihopa !Bosse vill inte ha några för han vill härska i ensamt majestät, men röstar på lilltussen Bosse, så klart och det gör vi med !Slå till vet ja´och tack för alla underbara kattbilder, vi hoppas på mer, snart. Bosse tipsar om hans senaste sida: gå in på hans dagbok 2/min födelsedag och se hur han firade sin 2-års dag !Kramar från oss!

2009-08-11 @ 11:16:52
URL: http://www.mopsenbosse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0