....:) re Malin, Inger & Tussan!

Åhh va kul att höra från dej min gulliga Inger!;) Tycker du oxå att det är såå otroligt tomt och ensamt utan dessa små liv...när man är van att ha nån som alltid är lycklig när man kommer hem, när man vaknar eller vad som helst? Vi kunde inte vara utan kände vi! Va kul att du oxå ska ha en till, hihihih!! Har du hittat nån eller?

   Tussan jag trodde verkligen att jag hade sagt nåt men ja e ju lite småförvirrad som du vet! Var verkligen inte min mening att glömma! Men nu vet du iallafall;) Hhihihihi ja Bosse e coolt tycker ja me, men cherokee e tufft me;) Jaa det är härligt me en liten ulltuss i livet igen!

Malin va kul att du fick kortet men blev ju så lessen att jag glömde sätta den nya adressen så det kom ju i retur till mej så du fick ju det inte på din dag..Lite tråkigt men kul att du tyckte om det!!

Pussar till Er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0