21 November Pysse 30 år!

Brassade hem till Sthlm denna helg! Var ju bjudna på älskade Pysses 30 års-fest! En fest utan dess like kan jag tala om att det var! Länge sen som jag/Vi hade så fantastiskt kul! Underbart verkligen!
   Var även hemma hos min älskade syster Jenny, Jovan o TåvaSessan i deras nya hus i Saltsjö-Boo! Sååååå jättefint verkligen o så roligt att få se! Pappa förlde oxå med! Vi fikade, busade, rocka Kiss och sen fick jag en fantastisk hjälp att fixa mej av proffset själv;) Tack systra mi!!

Jag säger det än en gång en bild säger mer än tusen ord;)

                                            

Puss o Tack alla för en underbar helg!!!

Kommentarer
Postat av: Pysse

Å tack själva för att ni kom!!!

Bästa 30 årspresenten ever <3<3<3<3

Löööööve you!

2009-12-28 @ 19:05:29
URL: http://vartlivskarlek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0