En Mysdag, dygn, i Lammhult!

Vi åkte lördag till söndag till Lammhult för att bara komma iväg lite! Det var sååå härligt! Vi tog oss en promenad till Algunnen, satt där på bryggan i ett par timmar, drack en varsin öl o badade med fötterna, pratade om allt mellan himmel o jord, jättemysigt! När vi kom hem igen så grillade vi, och ordnade lite med Hermans grav, har dock lite kvar att göra, det ska vara lite fler stenar runt och en blomma skall planteras, men.. Sen var det ju speedway de närmaste timmarna samtidigt som vi glufsade i oss den underbara maten vi gjort;)
   Skönt med lite miljöombyte ibland även om det bara är 4 mil bort;)

                             

Tack för ett mysigt dygn Oosa! Puss Ti Dej!

Kommentarer
Postat av: Oscar

Tack själv min lilla gumma. Va hungrig jag blir när jag ser grillen igen. Jag tror vi lyckades rätt bra även denna gång. ;-)

Puss!

2009-07-03 @ 16:19:51
Postat av: Jenny

Åh vilken fin sten älskade Herman fått! Puss i massor till er lovelysar :-)

2009-07-03 @ 20:19:44
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Ewa och mopsen Bosse

Håller med Jenny ! Vad jättefint ni har gjort åt lille Herman...., rörande att se. Kramar i sommarvärmen sänder Ewa & Bosse.

2009-07-06 @ 10:18:09
URL: http://www.mopsenbosse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0