Sorgligt besked.....

Helgen har varit så tung att det är galet..Tårar har det varit mest av tror jag..Försöker att inte tänka på det men hur lätt är det?
   Herman är kvar på sjukhuset, kanske imorgon, tisdag får han komma hem..Vi var där igår (söndags) och hälsade på honom o han var lycklig när vi kom! Kelade o gosade o kröp upp i famnaen som bara han gör!
   Men beskedet vi fick är att han kanske lever sommaren ut...
Jaa vad finns det att säga o göra?? Slå vetrinären som kom med detta besked?? Förtsätta att leva i min värld o tro att alla lever för evigt??
Nä får försöka att när vår lilla bebis väl kommer hem får vi göra det bästa av den lilla tid vi har kvar...
   Nu vet ni lite hur det står till...
Och TACK alla verkligen för att ni tänker på oss! Det behöver vi!

Pussar och kramar !

Kommentarer
Postat av: Jenny

Va.... bara till... sommaren ut... ?

2009-06-08 @ 17:47:35
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Pysse

jessan älskade vän!

Livet är inte lätt ibland och när det gäller djur tuffare än man kan föreställa sig!!

jag är så dålig på att finnas men du/ni finns i mitt hjärta varjedag å snälla ring om du behöver!!

any time any day!

älskar er så!!!

2009-06-08 @ 21:53:22
URL: http://vartlivskarlek.blogg.se/
Postat av: Malin

Otroligt sorgligt besked. Många kramar till er

2009-06-08 @ 22:24:41
URL: http://malinannajosefine.blogg.se/
Postat av: Lullsa

Lilla Jessan!



Jag förstår att det känns jobbigt och önskar jag kunde krama om dig ordentligt. Se till att ha en riktigt härlig sommar med Herman nu och bara mys tillsammans.



Pussa massor på lillen och krama om Oscar.



Purren kramen!!

2009-06-09 @ 11:16:43
Postat av: Hanna o Jack

Tänker på er heeela tiden!

puss

2009-06-09 @ 11:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0