31 Mars Tisdag!

Måste bara höra mej för lite,,hörde sånt konstigt program idag på p3 som handlade om " = Är det tabu att vara ensam"
Och 80 procent av folk som har väldigt nära vänner känner sej fortfarande ansamma, ja det handlade helt enkelt om ensamhet!
   Folk ringde in och messade etc, både positiva och negativa saker, men då var det en som sa att alla vet faktiskt inte hur man börjar prata med folk eller hur man träffar folk...!!!!!!!!!!!!!

   Har ni hört nåt så sjukt nånsin?? Dom uttryckte sej att jag är helt normal men vill inte och har inga vänner... Jag höll på att trilla baklänges. Inte f- - - - - n är man normal då? Eller är man det?
   Och att prata med folk finns ju i allt till och med i vett och etikett!! Träffa folk bara gör man ??? Eller??
Jag blev mörkrädd alltså,,Har jag fel eller vad tycker ni??

PUSS PUSS


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kanske lätt för dig att säga, eftersom att du e så utåtriktad... men det finns folk som inte är så och som e väldigt blyga. Som inte vågar, som inte kan.



Just realize it xD

2009-04-01 @ 16:26:32
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0