Veeeet...

Att ja har varit otroligt seg! Jag säger inget mer än så;) Jag lägger upp lite bilder på Vår lilla Buse! Han växer så det knakar, äter som en redig karl, o fiser o bajjar som 2!! Jisses kan man lugnt säga! Men väääldigt gosig, rolig o klumpig!! Hhahahah!

Han har haft sin utepremiär för ett tag sen och det var både spännande o läskigt, o självklart blött i gräset o det va ju inte så populärt, hallå!!

 Här kommer lite blandade bilder på Bosse! Han kan sova ska ni veta!! Hhihhi!!

                         

Pusssar från oss Tre!

Kommentarer
Postat av: Annso

Åh, pluttunge, vad söt han är! Mina pissar har slutat äta. Om dom inte har börjat äta torrfodret imorgon så måste jag ringa veterinären. Fattar inte vad det är med dom! Men hoppas att dom har ätit nu när jag kommer hem från jobb....

2009-11-19 @ 17:55:28
Postat av: Jenny

Men åhhhh Bosse, får vi äta upp dig? hihi Söt så det förslår! Puss från oss

2009-11-20 @ 09:30:39
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Hanna o Jack

Bosse bus! va söööt... vill träffas snart!

puss

2009-11-21 @ 22:05:10
Postat av: estefany

vilka härligt söta bilder!:D älskar katter :D

2009-11-23 @ 23:29:46
URL: http://mystuff.blogg.se/
Postat av: Jenny || Kallas även JennyPennanStar ♥

Sv: Men blööd, nu tog jag handen för näsan and that's it ;)

JAG VILL TRÄFFA SÖTIS BOSSE!!!!!! Kommer han med helgen innan jul, då vi "alla" ska träffas?

2009-11-24 @ 15:16:16
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0