Tårar...

Trillar ner för min kind och har gjort en stund, jag skulle kolla efter ett foto o så dök det upp ett foto på Vår lilla bebis..O så gick jag in på Hermans egen mapp, och har inte kunnat göra det sen han lufsade upp till himlen, men aj va ont det gör och vad jag saknar denna lilla kille.. Usch han var så mycket för oss..Bara känner nu att jag skulle göra vad som helst för att få känna när han kröp upp i famnen och bara goosade in sej hos mej, och få lite pussar av honom..Åhhh det är så jobbigt,man skjuter liksom bort sorgen för det är enklast, men det går visst inte alltid så bra..

Älskar och saknar dej min kille..
Pussar från din Mamma.





Önskar att jag visste hur du hade det i katthimlen..Men jag tror iallafall att du är lika älskad däruppe som du var här...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Puss vackra Herman i katthimlen!

2009-09-11 @ 21:28:36
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Anonym

Han har sällskap av Tarzan

2009-09-11 @ 22:27:57
Postat av: Pysse

han har det fantastiskt!!

2009-09-12 @ 08:56:15
URL: http://vartlivskarlek.blogg.se/
Postat av: Hanna o Jack

Börjar med gråta nu!!

han har det fint bland alla andra hårbollar där i katthimlen, fiiiina goa kisse... saknar!

puss

2009-09-12 @ 12:37:30
Postat av: Lejoninnan

Skickar här en hel hög med styrkekramar min vän. Han har det nog säkert bra, där i sin katt himmel:)

2009-09-13 @ 09:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0