Del 3 USA;)

Detta var första gången (utav ett antal gånger) som vi begav oss till beachen i  OCEAN CITY! Vilken strand! Har aldrig sett en så bred strand;) Med en riktig boardwalk som man bara ser i filmer ni vet! Det var såå skönt i vattnet men hade lite svårt att bada i och me att vågorna var humongous! Är så fruktansvärt rädd för stora höga vågor, och strömmarna var inte att leka med och jag flyger som en vante så jag höll mej med vatten till låren typ. Hit kom även Mike, en kompis till alla 3 karlarna! När det började kvällas så åkte vi till en karibisk restaurand vid namn CACTUS CAFÉ! Jisses så god mat dom hade kan ja tala om, äkta mexikanskt o grejjer o det vet ni ju vad vi tycker om detta....;) Jag drack för första gången i mitt liv en SANGRIA o de va hur smarrigt som helst!
   Sen blev det ännu mer kväller o vi styrde hemåt för att "operera" min stortå. Fick under dagen in en så stor sticka att det va inte klokt, gjorde så sjukt ont. Vet inte hur lång tid det tog men mist 40 minuter innan Ron hade fått ut den genom att skära bort lite hud o grejjer för den satt så gaaalet djupt. Usch va ont det gjorde.
    Dagen därpå så åkte vi tidigt till ett naturreservat vid namn ASSATEAGUE. En strand där bara ett visst antal kommer in per dag. Hur fint som helst! Innan vi kom in så köade vi och väl framme får man stanna vid en station för att tömma ur ungefär hälften av luften i däcken i o med att man kör i sand, annars så kommer du inte nånstans och fastnar du o måste ringa bärgningsbil vilket du måste göra så kostade d 500 dollar! Väl inne och väldigt molnigt så körde vi hur länge som helst o bara miltals med strand! Vi stannade tillslut o lekte med Ron´s lilla sötnos Bella, hon va riktigt tuff må ni tro i dessa vågor. Sen kom tookregnet! Vi stannade ett par timmar sen åkte vi dyngsura hem. De gluttade på fotboll ett tag sen åkte vi till ett shoppingmall. Jag införskaffade mej 2 par jättesnygga skor som ni ska få se sen;)
Japp det var dessa dagar! Bilder kommer snart , efter jag har haft min kund färdigt.
Puss o Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men dem jobbar väl redan så bra ;P

2010-08-26 @ 17:11:15
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0