Överraskningsbesök av Älskade vänner!!;)

Äntligen va Pyssen;) Som du väntat!

Förra lördagen så ropade Oosa på mej att komma ti vardagsrummet på eftermiddagen..Odär utanför står Pysse Karim o Lilla Liv!! VILKEN LYCKA!!! Jag vet inte hur många timmar eller rent av dygn det tog för mej att få in att dom faktiskt var hos oss!! Såå underbart! Vi har ätit gott, pratat, pysse o jag gjorde varandras naglar, busat o dansat o gosat me lilla Livet som är en fantastisk unge alltså, så söt, full me fart o roligheter!!! Varit ute o övervunnit ännu en av Pysses fobier, gå på isen, vi har rockat Guitarhero och haft såå mysigt! Pysse fick till o med me mej till Friskis o Svettis hör o häpna, men hon fick kämpa! Men jäkelen va kul det var! Så nästa vecka ska ja ta mej iväg 1 gång iallafall men veckan därpå hoppas jag att det blir 2 pass;) Tack för att du fick igång mej Pysseälskling!
   Som alltid så blir det så galet tomt o tyst när det åks hem..:( Men d e inte mycke att göra åt! Men TACK för att ni gjorde detta o bara dök upp så här!! Kom snart igen! Puss o Älskar!

                                           

Pussar i tusen!!


Kommentarer
Postat av: Oscar

Snyggast mössa av alla har Karim!

2010-01-10 @ 14:08:58
URL: http://missjezzie.blogg.se/
Postat av: Pysse

HAhaha håller med tidigare talade ;)

Tack för en underbar "helg"..

Inte nog med att jag gick på isen, jag var även tvungen att bära en ledsen, fullt påklädd, 17 kilos tjej tills hon somnade....PÅ ISEN!!



Puss

2010-01-10 @ 15:08:36
URL: http://vartlivskarlek.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har missat kommentera dessa fina bilder - ni ser ut att ha haft jättemyigt!! Puss i massor syster

2010-01-13 @ 07:05:01
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0