Vargmöte på Kolmården;)

I helgen som var, den 15-17 Januari så åkte vi upp till Sthlm! Fuuuck oxå,,nu försvann allting ju:( Jäkla blogg,,,!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hade skrivit så långt!! Tappade genast lusten nu!

Jaja får väl skriva igen då..'sucka som faan*

Fredagkvällen åkte ja Oosa Fisen Eddie o Mischa hem ti Bruschann Tåva o Johan! Vi fikade gott, busade me kottarna och spelade sen ett spel! Riktigt mysig kväll!!
   På lördagsmorgonen 7,45 begav Oosa o jag oss till Kolmården! Jag fick nämligen en fantastisk födelsedagspresent av honom att umgås o kramas med vargar!;)
Väl framme började nerverna smyga sej på! Vi var 10 stycken i denna grupp som sku få va me om detta! Innan vi gick in så talade tjejjerna som ledde det hela om att mössor vantar cigg snus o godis sku lämnas utanför för vargarna e riktiga tjuvar;)
   När vi går in så kommer 9 stycken stora vargar springandes o hoppandes mot oss! Kan tala om att jag då inte var så stor o kaxxig (eftersom jag e de alltid annars menar ja;) ) Jösses va rädd ja blev , o ni sopm känner mej vet ju hur min rädsla för hundar är,,vilket har blivit bättre men detta va ju inte hundar som ja hela tiden har försökt intala mej;) Men efter en massa luktande o lärakännaoss från vargarnas sida så släppte min rädsla o det gick upp för mej att fy fasen vilken häftig känsla o grej! Fick till o med en vargpuss;) De ni! Annat mot Bossepussar (fast han luktar godare o e inte riktigt lika ehh läskig??;) Hhihihi! Ja ni får se här o lova att inte skratta åt det första kortet ja e me på,,hahah nästan så att mina ögon håller på att pluppa ut så rädd ja var;)
Kommer att lägga in ett par filmer oxå men dom kommer imon,,har nämligen glömt bort hur man gör;)

Lördagseftermiddagen/kvällen var riktigt mysig,Ja Josse o Liv satt o scrappade i ett par timmar o fick lära ej massor me nytt o spännande av goa Liv! Hon är så duktig ska ni veta! Sen på kvällen kom alla systrar o kottar  pappa Liv o Vonna så vi knallade ner på kök o bar o åt pizza!!
Därefter¨senare på kvisten så knallade ja o Oosa hem ti en gammal kompis o hans tjej! Vi pratade o mös massor! Det var så länge sen!
Kan säga att det helt enkelt har varit en underbar helg!!!! Alltid lika jobbigt att åka hem men,,,sånt e livet!
Tack alla goa för mys o Oosa för en oförglömlig present!
Pusssar!

   

                          

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men du bloggar ju typ vartannat år! ;P

Guuud va kul att klappa vargar! Skulle också vilja, oooohooo,.... Fast just nu vill jag bara ha en kissemisse, tiihii :)

2010-01-21 @ 19:57:04
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så mysig helg - håller med! Förstår att denna uppöevelse är något du kommer minnas hela livet! Du är rätt söt när du är rädd :-P Puss i massor till er alla tre!!!

2010-01-21 @ 21:24:24
URL: http://pyssligajakobs.blogg.se/
Postat av: Inger Gullberg

Vilken underbar present. Det trodde jag nog inte du skulle våga. Vad modig du är.



Puss o kram

Inger

2010-01-21 @ 23:17:03
Postat av: Oscar

Varsågod min Jessa!

Det var en härlig dag (hela helgen var härlig för den delen). Jag vill åka igen! Sen kan vi adoptera en varg som Bosse kan leka med. ;-)

Puss!

2010-01-22 @ 08:55:43
Postat av: Bosse och hans morsa

Åååh, vilka fina bilder,igen!Men inte visste vi att du var rädd för hundar...Jag vet att det är svårt att tro det men visste du om att genetiskt är mopsar av alla hundraser närmast släkta med vargar ( lyssna på video 3 i Dagbok 1 ). Du kanske vill provadoptera mig ett tag?( Morsan protesterar högljutt i bakgrunden, he, he...)Annars får jag väl hoppas att du inte har missat att jag har kommit ut med Dagbok 3 på min hemsida, va,va,va ?

Blöta pussar till er och kompisen Bosse från mopsen Bosse och hans morsa!

2010-01-23 @ 12:25:37
URL: http://www.mopsenbosse.se
Postat av: Anonym

WOW!!! vilka fantastiska bilder och vilken upplevelse!! Puss o kram

2010-01-23 @ 17:52:34
Postat av: Ann-Sofie

Jag säger också wow, WOW!!!! Vilken häftig upplevelse! Du ser lite rädd ut på den stora bilden, men sen myser ni ju som sjutton! :) Vad roligt, jag är glad för din skull att du fick uppleva detta! (Är lite avis också, hihi)! Kraaam

2010-01-28 @ 22:37:21
URL: http://vagentillmittsundareliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0