Mommos 85-års dagsfirande!

Vi firade ju älskade Mommos födelsedag oxå! Hela tjocka släkten kom. Kvällen innan hade jag o Mommo kämpat o bakat en marängtårta, druckit lite vin o myst. På självaste dagen så grejja vi o donade lite, sen åkte jag o hämtade Mamma o Ingvar, för att sen åka och köpa blommor.

   Underbart som vanligt att träffas, njutning till 1000! Lite litet dock, framförallt för barnen om blir lite lessna o bråkas o kivas lite, så jag tog med dom ut till lekparken o det var en succé och en av dom stoltaste mostrar som finns i världen som knallade iväg med 1 kotte i vardera hand!

Underbar dag och kväll, som avslutades med en utsökt middag och övernattning hos Mamma o Ingvar. Du kan du Mamma!

                                     

Ser ni vilka utsökta frisörer jag hade i typ en halvtimme;)
Underbar dag o kväll!
Pussar i massor!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hej va kul :) Synd min mormor inte e pigg så hon kunde ta sig till Gunnel ;/ som förr i tiden.

Hoppas vi kan stråla samma nån gång i Enköping.

2010-11-14 @ 09:07:36
Postat av: joss

Åååh så skönt att du bloggar igen, sluta halka efter jag vill ha minst 1 inlägg i veckan ;)



ÄLSKAR

2010-11-14 @ 13:39:55
URL: http://tornrosbuske.blogg.se/
Postat av: Jenny

Heej Jessan:)

Jo det är så att jag har lite special-önskningar på julklappar. Jag önskar mig den där topcoaten du använde senaste gången vi hälsade på hos er (den var så sjukt supermegabra!!), och så önskar jag ett litet troll (såna du brukar göra av lera) eller något annat skoj pyssel!

Hoppas önskningarna blir till uppfyllelse, hoho. Jag ska ge dig något superfint i julklapp:)



Kraam!!!

2010-11-20 @ 11:16:16
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Elle

Hej. Vet du att jag hittade dig här när jag letade efter bilder på tomtar. Vad snygga grejer du gör. Kul att ses sist! Kram Elle

2010-12-06 @ 15:33:07
URL: http://www.ilsanosfatboy.cybersajt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0