Älskade Lalalouus möhippa!

Begav mej upp ti Sthlm för att överraska min goa kusin inför hennes möhippa! Jag kan säga att detta var en av dom roligaste dagar jag upplevt! Vi hade så sjuuuukt kul! Jag tror inte jag behöver skriva så mycket, bilderna talar rätt bta för sej själva!

   Jag kan bara säga att stadsuppdraget.se borde testas av fler uppe i sthlm! Är det nåt ni undrar så bara fråga på!

Till Min Lalalouu och resten av Er tjejjer som var me denna dag vill jag bara säga TACK!
Och PUSS förstås!!

                                                               

Än en gång.. Vilken dag o kväll;)


Kommentarer
Postat av: fisfis

:) skönt att du börjar komma ikapp nu ;) pussas

2010-09-22 @ 16:27:09
Postat av: Lullsa

Tål att upprepas - vilken dag och kväll! Helt fantastiskt =O) En sak undrar jag dock, vem f-n är den gråhåriga tanten som figurerar på alla bilder?! =OP Puss söta!

2010-10-12 @ 13:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0