Sista dagarna på semstern i Sthlm;)

Väl hemkomna från det förlovade landet , med lite jetlag o så, spenderade vi ett par dagar hemma i Sthlm!
Bodde hos Lotta Per Jenny o Magnus! Det är som vanligt lika mysigt att vara där.

 Vi var inne i stan me vår gullunge Jenny, vi var och åt på en fantastisk restaurang på Gärdet, Källhagen ojojojj vilket lyx det var och en så mysig kväll! TACK SÅ HEMSKT MYCKET till Er L & P!
Vi var på Långholmen med Stina Ronnie Lydia O Josef och badade, helt galet att man kan bada mitt inne i stan !!;)

 Sen var vi ännu en gång på Långholmen , men den gången o kvällen för att se på KENT! eN GRRYYYYM KONSERT! Träffade min Vovetass oxå!! Det var såå länge sen så det var riktigt kul! Vi gick o tog oss en varsin öl sen efter konserten! Så mysigt!

Hälsade såklart på min älskade familj me.. Fick träffa nya lilla stjärnskottet Hjalmar o Vår sessa Tåva me såklart o det är alltid såå mysigt.

Som vanligt vill man hinna me allting när man e där uppe men d går inte alltid:( Varför kan man inte dela på sej?

Nåväl här kommer lite foton me!
Puss puss!

                                             

Kommentarer
Postat av: Jenny

Fina bilder! Bara att du är några månader efter, hahha ;P

HAALÅÅÅ, jag behöver fortfarande Ron's adress! Kunde jag få den? :/

2010-09-21 @ 22:47:09
URL: http://jennypennanstar.blogg.se/
Postat av: Fisen

Jag badade ju alltid i långholmen med posten juuu!

O du missade din minsta syster som va bortrest :(

Puss

2010-09-21 @ 22:50:51
Postat av: Lotta

Några av denna sommars fina dagar (och kvällar!). Härligt!

2010-09-22 @ 15:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0