Barnvakt till Lydia & Josef!

Stina & Ronnie skulle iväg på bröllop här nere i Smålandet så vi hade Lydia o Josef hos oss en natt!! Å så kul vi hade o mysigt det var!! Det vill vi gärna ha flera gånger kan jag lova!

Denna dagen tog vi oss till Leos Lekland, med följe av Hanna o lille Jack! Detta var en succedag som avslutades med ett bad i badkaret på kvällen o massor med skratt + pannkakor!!

Måste bara berätta denna dagens gulligaste mening sagt av Josef till lille Jack..: Josef säger " Kom nu bebisen så går vi o åker, varpå Jack säger  : Men jag e ingen bebis oså springer de båda iväg!! Hhahahahah!


                                                     


Vissa av bilderna är rätt suddiga men man kan ändå se hur underbart dom skrattar o hur kul dom hade tillsammans!!!

Puss o Kram!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna O H

Hahahaha....

underbart kul de hade :)

Som vanligt är det krav på att jag får de där bilderna, mina från samma tillfälle är verkligen inte lika bra!

puss

2011-12-29 @ 12:55:46
Postat av: Nillan

Lycka vore att ha dig som moster!!!!!! :)

2011-12-29 @ 13:53:38
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: Christina

Å, vilka fina bilder! De är alldeles vimsiga och svettiga av skratt och lek. Måste ha några av de där. Helst den på Oscars hopp i rutschkanan. Höll den? Kram

PS. Ronnie är fortfarande impad över att ni klarade det...

2012-01-04 @ 11:12:14
URL: http://www.moren.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0