Fredag 23.40...

Nu har vi just gluttat på en gammal goding.. POINT BREAK!
Ätit god mat, hemmagjord pizza för att vara exakt, druckit lite rödvin. Snart läggdax, men först en dusch o en liten bloggning till!

 

Hhhiiii kan inte hjälpa att denna bild är en av mina favvisar;) Lilla L hade väl typ just lärt sej gå på sina små ben, knallade fram till min systempåse som jag lämnat i hallen,,tagit ur en plaska som tydligen såg god ut! Tur att kapsylen var på! Sötunge!







Detta var en underbar kväll på hmmm, va hette d nu då, Baronen? Amiralen? Ähh helt glömt bort..hjälp mej syrror..! Jaa det va en fantastisk kväll ute iallafall,,full fart med mina galna änglasystrar!







2008, firade vi min födelsedag på ett av de bästa ställena som finns, Golden Hits! Detta var en galet kul kväll ellerhur mina tjejjer<3<3<3







Juul, Juul strååålande juul;) Här firade jag, Oosa, Josse m. fam. och Jenny m. fam, Mamma, Ingvar, Mommo lillejul hemma i Sthlm 2010! Vi tog båten ut till Katellet på Vaxholm. Vilket ställe och för att inte tala om maten! Muuuumms! Åt som fyrtio karlar tror jag! Riktigt mysig lunch/ eftermiddag kan man lugnt säga! Älskar Er!







Här pussar jag på en nästan nykläckt liten Marlon, och även denna bild är från vår Lillejul på Kastellet!







Jag ler alltid med hela hjärtat när jag får vara med mina små kottar<3<3







Kreativa Mässan 2010 med Liv, min goa gamla vän Linda och hennes dotter, Josefine och Malle;) Mysig dag med mycket pyssel och inspiration. Till och med Fisen satt stilla med ro och pysslade!







Denna bilden säger mer än tusen ord..Min älskade Jenny och hennes Johan på hennes bröllopsdag!
Lycka när vi alla är samlade!






 


Dessa två bilder är oxå från Jennys bröllopsdag, fast senare på kvällen innan vi begav oss mot Gondolen för att ha lite efterskoj! Vi hade såå otroligt kul på denna lilla förfest hemma hos Josse och Mischa att det var galet! Vilket kanske oxå syns på bilderna! Vi skrattade så fejset brann! Hhaahah!


Så..nu ropar duschen på mej!!
Puss och kram och hoppas att er fredag har varit härlig!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Ni har mycket glädje i er kropp, de vet jag sen förr....du är glädjen själv Jessica...önskade att den smittade av sig :)

2012-02-11 @ 09:33:07
Postat av: Fastern

Stället ni var på heter väl Oleo och är för MOGEN dans i Växjö ;)

Fastern

2012-02-11 @ 10:40:25
Postat av: Pysse

Älskar <3

2012-02-12 @ 07:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0