Gokväll 22 Februari 2012

Hur har ni haft det idag?

Jag sov ända till halv 10 imorse, jättetrött. Åt lite frukost och gjorde mej i ordning för min första kund!

   Jaa, jobbat på här hemma! Haft en bröllopsförlängning idag me och hon blev sååå vacker;) Kul när folk går härifrån och tycker att så här fin har jag aldrig varit;)

   Sen har jag bara myst i soffan, tittat på Saltkråkan! Älskar verkligen dessa filmer! Alla kommentarer, sköna bilder o jaa,!!

Nu sitter jag o gluttar på Sommersby! Den e så himla bra denna film! Dom gör ett så bra jobb Richard Gere och Jodie Foster!

Det har varit ännu en ganska ohändelserik dag!

Puss o kram från mej!

Kanske återkommer sen!

Kommentarer
Postat av: Lene

Åhh, Saltkråkan! Gud vad mysigt!



På tal om mysigt så vore det kul om ni ville komma ut och ta en fika.. Oscar och jag pratade om söndag 4/3, kan det passa damen? :)



Tack för serietipsen förresten, har inte sett någon av dem så nu har jag att göra! Gillar du Bones förresten?



Stor kram

2012-02-23 @ 13:39:12
URL: http://navysfamilj.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0