Gokväll alla Monsterdiggare,,hhahahah!!

Kunde inte låta bli, fast va hette han nu igen???  Minne som en teflonpanna!

   Har ni haft en bra helg? Här har det varit lugnt som ni sett;)

Vi hade ju besök av en badrumstrollkarl idag som va och titta o så!! Guuud så spännande det ska bli! I April typ slutet kanske, så har vi förmodligen ett helt nytt o snyggt badrum på nedervåningen! Jihooooo!

   Idag efter det så bakade jag lite kakor, succekakor hette dom visst! Typ som Havreflarn fast jag la dom dubbla med vaniljsmörcreme i mitten! Sen bakade jag bröd på fullkornsvetemjöl o me russin i! Har inte smakat dom än men hoppas dom blev smarriga!

   Vad har jag mer gjort idag,,joo jag har pysslat, gjort Påskkort, o sen tittat på mina sjuuukt spännande serier, The Secret Circle, Fringe, Glee, där Ricky Martin gästspelade idag, och sist men inte minst Vampire Diaries!

Så har min söndag sett ut,, nu ska jag läsa lite och sen sova för imon e det ju jobb!!!

Puss o kram o Gonatt till Er<3<3

Kommentarer
Postat av: Pernilla

"Hemliga Arne" va de inte SÅ han hette???:...eller tänker jag på nån annan då? Iaf Trazan & Banane va...S hehehehe

2012-02-13 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0