Här kommer fortsättningen på Usabesöket!!

Såja, då fortsätter vi där vi slutade i det näst sista inlägget!
Jag börjar med bilder så kommer det text efter!

Vassegåu;)

k                                                        


Det var fortsättning på Köpenhamn först som ni säkert kände igen! 
  En helt fantastiskt dag hade vi där! Solen lyste, blådte väl en del men vad gör väl det?!
Väl hemma i Växjö igen så gick vi på en av dom mest underbara restauranger jag har varit på! HEMMA HOS OSS heter den! Tapasrestaurang! Det var en smakupplevelse som var ljuvlig! Hela stället var såå mysigt o sen var det livemusik oxå! Två killar som ni ser på en av bilderna längst ner! Dom va sjuuukt duktiga kan jag säga! Så är det nåågon som är intresserad av livemusik till fest eller liknande så rekomenderar jag dom starkt! Jag har deras visitkort isåfall!

Japp.. det var detta det! Thank you my sweet Missy and Jackie for your visit! It was a lovely and indcredibly fun week i have to say. It was really qiuet and empty when ou left but hey... We´ll see eachother soon again! Love you guys!

Puss o kram 

Kommentarer
Postat av: Joss

Fina bilder kärran <3 nu Vill jag att du bloggar från å med i år! Om ditt pyssel å dina tankar kring din vardag ;) älskar massor!! Prova mobilblogga ibland :) ganska mysigt ;) <3

2012-02-05 @ 23:11:28
URL: http://tornrosbuske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0