Lördag 11 Februari och Mitt i Melodifestivalen!

Hitills hejjar jag på Andreas Lundstedt! Han e ganska trevlig att titta på o helt ok sång!
   Nu är det Timotej, dom fyra blonda bomberna eller va dom kallades,, ganska tråkig låt o lite larviga e dom nästan. Men det är vad jag tycker!

   Hur har er Lördag varit? Jag sov, eller vi sov ganska länga idag! Skönt. Åt frukost och bläddrade igenom Smålandsposten. Hittade ett jättefint hus härute på Hovshaga som jag tänkte köpa men ,,näää jag sparar mina slantar o tar det en annan dag;)

   Ojsan nu kom en kille in på scen som jag tyckte om..David Lindgren! Bra skit!! Dukti på o dansa me!! Hejjja denna låt!!

Åhh va jag gillar Gina! Hon e så skön tycker jag! Hon var grym i Musikhjälpen.

   Heyyy välkommen tibaks ti 80-talet! Mimmi Oh,, njaa,,!

Jaha, har pysslat idag. Tillverkat en massa kort, jul och Alla hjärtans kort som jag ska lägga ut till försäljning sen så ni kan skicka nästa år! Eller ja, julen kan ni ju skicka i år förstås!

Nu kommer Di Leva! Han gillar jag, vet att det gått hemska rykten om honom men det vet bara han och nära inblandade om det är sant eller inte så jag tänker iallafall tycka om honom! Flummig men skön o hans röst e riktigt bra! Läckra kläder. Låten var väl liite tråkig men..

   Vi fich på eftermiddag en trevlig överraskning, oväntat besök av Per, Oscars Svåger! Det var jättemysigt! Massor med mysigt prat o så! Älskar när man får oväntat besök!
Mer sånt åt folket tycker jag!

Lite mer pyssel och sen var vi tillsammans i köket, Oosa lagade jääättegod mat och jag bakade fyllda vaniljbullar som alldeles strax skall in i ugnen!

   Nu är det bara att vänta o se hur det går i festivalen!
Hur tycker ni? Vem var bäst?

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Pysse

Jag kommer ihåg i mitt trapphus en gång.... Där satt det sötaste oväntade besöket ever!

Hade det inte varit för allergin hade vi stått på din altan imorgon för nu längtar jag galet!!!

2012-02-12 @ 07:25:17
Postat av: Pernilla

Hej hopp.....njää, tyckte de va rätt trista låtar på mello igår, alla typ. Hos oss var de blandat, nån tyckte Di Leva, nån Timotej.....:/ jag tyckte alla va skit :)

2012-02-12 @ 08:54:18
URL: http://nillansliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0