2 Mars och God Fredagkväll;)

Hoppas Ni mår bra!

   Jag mår väl sådär.. ingen feber idag! Halsen mindre ond men inte så mycket till röst till och från! På allt detta mensvärk så det fasen växer blommor i taket!

   Har idag gjort en hel del Påskkort, se på jezziesbling.bloggo.nu!
Det var riktigt kul och blev så sugen på att scrappa ordentligt så jag gjorde en till LayOut, fortsättning på årstiderna. Vinter och Vår är klara sen innan så jag gjorde nu Sommar, och har påbörjat Höst oxå! En liten dikt är med på varje , inklusive foton som jag tyckte passade till varje årstid!

   Sen kom Oosa hem från jobbet. Grejjade o donade lite, gjorde sej snygg helt enkelt! Jag körde ner honom till stan, Bishop, där han sku träffa grabbgänget från SPCS!

   Jag åkte till Ica, hyrde en film, som jag just tittat färdigt på. Underbar verkligen.. MIDNATT I PARIS! Blev ju inte alls sugen på att få se denna stad. Vilken inspiration man fylldes av, en längtan till vet inte riktigt vad men,,mysig som 17 iallafall!

   Nu ska ja ta mej en dusch och sen hoppa i bingen , får se om det går att sova pga värken, men lite sömn sku behövas för ska jobba 8-20 imon..

Så jag säger Godnatt och Sovgott kära Ni!
Vi ses imon!

Puss o Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0