5 Mars och Måndag tidiga kväll!

Hoppas ni haft en bra Måndag i solen!

   Jag vaknade halv 11 idag, hur skönt som helst och hur slut som helst! Det är fasen inte lätt att vara en kvinna som förblöder flera gånger om i flera dagar, tar ju musten ur en alldeles!! Blir alltid värre efter IVF:N oxå har jag märkt!

   Frukost i magen och gos med Bosse, sen satte jag mej i skaparverkstan på övervåningen och gjorde lite armband! Blev coola faktiskt. Ni får se dom sen på jezziesbling.bloggo.nu . Inväntar en order från internet så jag kan fortsätta mitt skapande, hade slut på en del saker som behövs i processen;)

   Senare var det dax för lite lunch bestående av blåbär, mango, banan, honung och citronfil! En SMOOTHIE med andra ord!

   Därefter satte jag igång med bakande, surdegsbröd, 3 stycken, och just nu inne i ugn min älskade Honunslimpa! Har nu gluttat efter lite bull eller kakbak men har inte riktigt bestämt mej än vad det skall bli...;)
Oooj häng kvar, äggklockan ringde!

   Såja, nu hann jag till och med fota limpan med!

Sen har jag skurat toaletten härnere med så den blev så fin och det luktar såå gott;)

   Nu tänkte jag läsa ett par rader och sen måste jag ju laga mat såklart! Det skall bli underbar Dragonkyckling ikväll! Älskar den!

   Klockan 21 så kommer ju SMASH! Icke att missa!

Hörs lite senare för jag har en liten ide som jag hittade på blogg.se som jag hoppas att ni vill göra med mej!

Puss o kram så länge!!

Ps: på första bilden så håller jag i en sak som hjälpt mej att baka dessa riktigt goda surdegsbröd, det bara måste ni testa! DS.




















Kommentarer
Postat av: Lene

Vad duktig du är som bakar eget bröd. Det måste jag också ge mig på så snart vi köpt oss en större frys för just nu har vi bara plats för Navys mat... Han käkar ju 32 kilo fruset färskfoder i månaden och det är precis vad som får plats där:)



Den där dragonkycklingen vill jag gärna veta mer om!

2012-03-05 @ 19:34:51
URL: http://navysfamilj.blogspot.com
Postat av: Jag själv;)

Hihihii,,tjaa,,ja brukar göra det för man sparar ju in en del ju;) sen smakar det ju oftast ljuvligt med hembakat<3

Jaa när du fått en större frys så ska du få massor med goda och enkla recept av mej!

Ok,,ska lägga ut receptet här på bloggen! Antingen ikväll eller imon!

Kramas

2012-03-05 @ 19:52:07
Postat av: Pernilla

Tipsar gärna dig om kakbak, som e mer min grej, enkla å goa recept....hojta till om du vill ha :) kramen

2012-03-05 @ 20:42:19
URL: http://nillansliv.blogg.se/
Postat av: Jag själv;)

Nillan jag vill väldigt ärna ha lite recept, enkla o nåra muffisar;)

puss o kram

2012-03-05 @ 21:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0